June 19, 2011

this blog's new look

This blog has been through a complete remodel and now... well, I think it looks much better! So much pink was making me nuts, I guess. It now looks much simpler, more readable, and it also feels more like home than before. Less is more, as a friend said about the changes.
I'm learning new blogging skills, through trial and error (emphasis on the error). Hope you guys like the new minimalist look; and if you don't, just keep coming back anyway. Have a nice day! 
__________________________________________________

Este blog passou por uma reforma geral e acredito que agora está bem melhor! Acho que tanto rosa estava me enlouquecendo. Assim ficou mais simples, mais fácil de ler e ainda me sinto mais como em casa que antes. Menos é mais, como disse um amigo sobre essa tranformação.
Estou desenvolvendo novas habilidades com este blog, no estilo tentativa e erro (enfoque no erro). Espero que gostem desse novo aspecto minimalista; e se não gostarem, que, pelo menos, continuem passando por aqui do mesmo jeito. Um bom dia pra vocês! 

3 comments:

  1. Ah, me sinto melhor sem tanto rosa. Rosa demais me cansa rsrs Sou uma moça do azul.
    O branco ficou ótimo, no melhor estilo clean e flúido de leitura ;o)

    ReplyDelete
  2. Thanks so much for stopping by, Eli! Glad you liked it!

    ReplyDelete

You know the drill. Please leave your message after the "beep". Beep!